שמעון פרס בן 400 או: איך ויסוצקי התחילו גרוע והמשיכו בשלמות

פוסט אורח מאת: אילה לוי, תקציבאית באידיאולוג’יק – מטפלת בתיק הלקוח הנחשק בארץ – קוקה-קולה, וקופירייטרית פרילאנס בוגרת ACC

טיזרים נהיו טרנד בזמן האחרון… הטיזר של הבולבולים שעבדיכם הנאמנים בבלוג בו אני כותבת פוסט אורח זה, חשפו את הטעות של טוויסטד וגילו שכל הקמפיין של הבולבולים היה שייך לחברה מסחרית. לא היה קשה לעלות על זה מלכתחילה לאור העובדה שנשפך שם כסף כמו מים על מדיה וחבל שטעות קטנה וטיפשית הרסה טיזר מדהים לקמפיין בינוני.

ויסוצקי, לעומת זאת, של ראובני פרידן, עשה בדיוק ההפך – טיזר מעצבן שכלל את ניר שלמון, אליל נעוריהן של איזה 2 בנות 30 שעוד זוכרות לו חסד ועוד איזה בחורה אלמונית ששואלים בכל מקבץ פרסומות בממוצע 5 פעמים – “בן\בת כמה אני ניראת לך?” וביקשו מהקהל לשלוח SMS’ים עם התשובות שלהם – אובר מעורבות ועוד באופליין…. טעות אקוטית. דוקא הייתי רוצה לדעת את כמות הטמבלים במדינה הזאת ששלחו באמת SMS.

הטיזר אמנם היה מעצבן להחריד אבל…. וכאן מגיע אבל גדול, הקמפיין דיגיטל – אחד היפים והנכונים שראיתי. כל כך מתחבר למוצר, קונספט כל כך יפה, ביצוע דיגיטלי מדהים עיצוב לא רע – היה אפשר להשקיע קצת יותר אבל בסך הכל – שאפו!

מצאתי את עצמי יושבת 3 שעות ומנחשת בני כמה אנשים ואת האמת – זה היה ממש כיף! פעם היה אתר rankpeople.com שהיה צריך לדרג אנשים לפי המראה שלהם מ – 1 עד – 10 אז עכשיו צריך לדרג אנשים לפי בני כמה הם.

הדבר היחידי שמציק לי בקמפיין הנפלא הזה הוא שהם בחרו לעשות את זה במיני -סייט, נכון, יש פייסבוק קונקט אבל ללא ספק – היה עדיף לעשות את האפליקציה באופן מלא בפייסבוק ולא לגרום למשתמש לצאת מהאתר בו הוא שוהה בלאו הכי. כי אפילו הבאנרים בקמפיין הזה עושים את העבודה ובאמת מניעים לפעולה ולא מציקים יותר מדי…

אני שמחה ומאושרת לחתום את הפוסט הזה בזה שהעלתי בעצמי תמונה כדי שאנשים ינחשו בת כמה אני, אני בת 27 (תכף וחצי) ונכון לרגע כתיבת פוסט זה, 17 אנשים דירגו אותי והם חושבים שאני בת 23 (!!!) איזה כיף לי!

קליק לאתר הקמפיין.



>.
אילה לוי, פרסומאית, פרילנסרית, עושה פאנלים ותריסים ובעיקר המלכה של הפטריה.

קליק לפייסבוק של אילה
איילה לוי

לייק לפטריה בפייסבוק