שם בשבילכם – המקום הכי נחמד באינטרנט

היה לכם יום קשה? מרגישים שכל העולם נגדכם? צריכים תשומת לב או נגיעה אחת רכה? “המקום הכי נחמד באינטרנט”  מבטיח לכם רגיעה, וחיבוק על חשבון הבית מכמה אנשים שרק תרצו. נגיעה אחת רכה כנראה לא תהיה שם אבל חיבוק וירטואלי אוהב עם חיוך – יש בשפע.

יש באינטרנט המון יוזמות מוזרות, חלקן מצחיקות, חלקן מנסות לסחוט מאיתנו כסף, אך זאת נראית כמו אחת היוזמות היותר מקסימות ומרגשות שראיתי ברשת. במקום הכי נחמד באינטרנט, אתם צופים באנשים רגילים מרחבי העולם, שהקליטו את עצמם בוידאו מחבקים אתכם, כלומר, את המצלמה. פעם זו בחורה חביבה ובלונדינית, פעם בחור שמנמן עם שפם, ופעם זוג אוהב שמתחבק ואז מתפנה לחבק אתכם. כל החיבוקים מגיעים עם חיוך, מוגשים על מגש של חיוביות, ועם מוסיקה נפלאה ברקע, אותה בחרו יוצרי האתר.

מאז עלה האתר בנובמבר, נכנסו אליו כבר מעל 300000 אנשים , וכעשרה חיבוקים שונים נשלחים למערכת האתר בכל יום. אני לא טיפוס רגשן בדרך כלל, אבל האתר הזה הצליח לרגש אותי מעט. אם גם אתם רוצים להשתתף בחוויה, אתם רק צריכים לצלם את עצמכם בסרטון קצרצר בו אתם מחבקים את המצלמה, ולאחר מכן להעלות אותו ליוטיוב. ברגע שיש לכם סרטון ביוטיוב תוכלו לשלוח קישור אליו במייל לחבר’ה של האתר והם כבר ידאגו שגם אתם תחלקו חיבוק לכל מי שחפץ בכך. כתובת למשלוח קישור לסרטון משלכם: [email protected]

לייק לפטריה בפייסבוק