פרסומת: אם חולמים לא איטיים – פלאפון

בכל הנוגע לפרסומות של רשת פלאפון, אפשר לצפות תמיד לפרסומת מרהיבה, צבעונית, קצת מרגשת, עם עבודת מחשב איכותית, ועולם ציורי חדש ומגניב. גם הפעם בפרסומת החדשה לרשת המהירה של פלאפון high speed GSM, אנחנו לא מתאכזבים. הפרסומת מספרת את סיפור חלומו של ילד, שבסה”כ צריך להגיע בזמן להצגת בית הספר שלו. הקונספט מאוד נחמד. כולנו חולמים חלומות כאלה, בהם הכל משתבש, שום דבר לא הולך כמו שצריך ובדרך קורים המון דברים הזויים.

למרות שבדרך כלל מדובר בחלומות שלא נגמרים בטוב, בפרסומת הכל בא על מקומו בשלום, וכל הפרטים הקטנים כמו צבי הענק, תחפושת הארנב, המיטה המטיילת המזכירה קצת את תכנית הילדות הקלאסית רוני וליטל (לזקנים מביניכם), הופכים כרגיל את הפרסומת של פלאפון לחוויה קסומה וכיפית.

באדלר חומסקי & ורשבסקי עשו עבודה מצוינת, והמסר שהפרסומת מעבירה לצופה הוא מושלם. אם חולמים, אפשר להגיע מהר כפי שרוצים. בעידן בו הגלישה הסלולארית היא אחד הפרמטרי םהחשובים בבחירת רשת סלולארית, אין ספק שבפלאפון מנצלים את היתרון היחסי שלהם בתחום הזה, היות ואין להם הרבה אחרים, ואני בטוח שעבור אנשים כמוני, שנמצאים בחברה אחרת והאינטרנט הסלולארי שלהם לא זז, זה אולי יהיה זרז מצוין, לברר מה נשמע בפלאפון.


לייק לפטריה בפייסבוק