עשר הסרטונים שעשו את השנה ביוטיוב

לקראת סוף השנה, וחג המולד ההולכים ומתקרבים בצעדי ענק, פרסמו ביוטיוב את מצעד עשרת הסרטונים של השנה. מדובר בסרטונים שעיצבו את יוטיוב בשנת 2011 וסחפו אחריהם מליוני צופים מכל רחבי העולם. זו הייתה שנה מטורפת ביוטיוב עם המון תופעות מגניבות, סרטונים מצחיקים ומרגשים, ובראשם קליפ אחד, ששיגע את הרשת בתחילת השנה.

אף אחד לא יכל היה להתעלם מבחורה חביבה, אפשר לומר ילדה, שפרצה לתודעה בזכות אחד השירים הכי דביליים שנכתבו והושרו בהיסטוריה של המין האנושי. כמובן, מדובר ברבקה בלאק האגדית, שגם נבחרה להנחות את המיני קליפ הזה, בו מוצגים עשרת המקומות הראשונים במצעד.

סביר מאוד להניח שחלק מהסרטונים האלה כבר ראיתם, אבל עוד יותר סביר להניח שיש ברשימה לפחות אחד או שניים שלא נתקלתם בו וזה בדיוק הזמן להיכרות הראשונה.

צפו ברבקה בלאק המתוקה, בסרטון סיכום השנה של יוטיוב youtube rewind 2011, בנוסף קבלו בכונוס, את עשרת הסרטונים במקומות הראשונים לצפייה ממש מכאן. הפטריה הייתה משנה במעט את הדירוג, עם כל הכבוד לרבקה בלאק (ואלוקים יודע, יש כבוד), ובוחרת למקום הראשון את הוידאו שנבחר למקום השני, בו מדובב בעלים של כלב את כלבו, באחד הסרטונים הכי מצחיקים שנראו השנה.


החתולה והגור שלה

פרסומת לפולקסווגן עם דארת ויידר

מריה אראגון – קאבר לליידי גאגא

ניקי מינאג’

http://www.youtube.com/watch?v=tLPZmPaHme0

look at me now chris brown

nyan cat

התאומים המדברים – דו שיח תינוקות

ג’ק ספארו – שודדי הקאריביים

טיזינג לכלב שלי – הסרטון המצחיק של השנה

המקום הראשון – רבקה בלאק – יום שישי

לייק לפטריה בפייסבוק