עשו עלייה – אולד ספייס והפרסומת המבריקה בישראל!

סיפור ההצלחה של אולד ספייס בשנה האחרונה בארצות הברית, מנסה לשחזר את עצמו עכשיו גם בישראל. כזכור, אולד ספייס הינה חברה המייצרת מוצרי טיפוח לגברים כמו דאודורנט, ספריי גוף, ג’ל רחצה וכו’. המותג הותיק קיים כבר מעל 70 שנה, אך בשנים האחרונות התדרדר ומכירותיו ירדו בצורה משמעותית, עד שהגיעה הפרסומת ההיא. מי מכם שהצליח איכשהו להעביר את השנה האחרונה מבלי לצפות בפרסומת ההיא מוזמן לקרוא את הפוסט שפרסמנו כאן לפני כשנה. הפרסומת שזכתה לכמות אסטרונומית של כמעט 40 מליון צפיות, עשתה רעש אדיר בכל העולם, והקפיצה את מכירות מוצרי החברה במעל מאה אחוזים. המותג שכבר היה חצי בקבר, הפך ללוהט יותר מבר רפאלי עם ארטיק ביום קיץ חם, והוכיח איך קמפיין חכם וזול אחד יכול להניב תוצאות בלתי הגיוניות ובאז חוצה גלובוס.

כעת, באיחור אופנתי של שנה, עושה המותג אולד ספייס עלייה לישראל, בנסיון להחיות אותו מחדש גם כאן. הפרסומת המקורית תשודר בארץ וכנראה תישאר צמודה למקור, והיום נפתח בקול תרועה עמוד הפייסבוק של אולד ספייס ישראל הממתג את עצמו כעמוד הכי גברי בסביבה, ומאיים להיות הדבר הלוהט הבא.

בעמוד הפייסבוק של אולד ספייס תוכלו למצוא את מוצרי החברה, עמוד כניסה חביב שיקרא לכם להצטרף לחגיגה ולתת בלייק, וגם תחרות פתיחה נחמדה במסגרתה אתם הגברים צריכים לכתוב סטאטוס בנושא “דברים שרק גברי םיודעים”, לאסוף 40 לייקים מחברים, ובכל שבוע יגרוף הזוכה המאושר מוצר אולד ספייס היישר אליו הביתה. פרטים נוספים על התחרות תוכלו למצוא כאן.

כרגע, העמוד נמצא בחיתוליו, עם קצת מעל 100 ליקים, ופוסט אחד בלבד המפנה להתכנית “לילה כלכלי” מלפני כמה ימים, בה שודרה עתבה על העליה לארץ של המותג. סביר להניח, שתוך כמה ימים העמוד יתרומם משמעותית. באשר למוצרים עצמם – בסה”כ מדובר בעוד דאודורנט, שקשה לראות איך יצליח להתחרות במותגים הידועים ג’ילט וספיד סטיק. קשה לנחש אם הפרסומת הויראלית ההיא תצליח לשחזר את הצלחתה גם בארץ, בטח כשהמחיר של אולד ספייס זהה למחירים הרגילים של מוצרי ההגיינה הגבריים. הפטריה מאחלת בהצלחה, ומקווה שעמוד הפייסבוק הישראלי יעשה כבוד למותג ויהיה יצירתי לא פחות מהדוד מאמריקה.

קליק לעמוד הפייסבוק של אולד ספייס.

לייק לפטריה בפייסבוק