האצבע המשולשת שמשגעת את הרשת

אם שוטטתם היום בפייסבוק סביר להניח כבר נתקלתם בתמונה הבאה, המציגה נהג חייכן המציג לראווה את האצבע המשולשת שלו לעיני המצלמה. אל התמונה שצילם גדי אוהד מצורף ההסבר לתמונה, בה מגולל אוהד את מה שאירע הבוקר כשנסע במכוניתו.

לכאורה, מדובר כאמור בנהג שביצע עבירת תנועה מינורית אך כל כך מעצבנת. המקרה הזה בו נהג חסר סבלנות הרוצה לפנות ימינה בפנייה חופשית או שמאלה בנתיב נפרד, אך נתקל ברכבים הממתינים ברמזור ומונעים ממנו גישה לנתיב החופשי, ובכל זאת, עושה זאת בכח, הוא מקרה קלאסי שכל אחד מאיתנו חווה לפחות פעם אחת על בשרו, ואחד המעצבנים שבהם. בניגוד לתקרית “הצעת הנישואין המלוכלכת” שהסעירה את הרשת לפני כשלושה חודשים בה התבצע לינץ’ פייסבוקי חסר סיבה הגיונית בזוג ישראלים, הפעם, במידה והתמונה אכן אמיתית וזהו הנהג שביצע את העבירה המעצבנת הזאת, החשיפה הפומבית של העבירה ושל הפרצוף שלו היא הכרחית. רק כך ילמדו נהגים כאלה שהכביש הוא לא מקום למשחקים, וסבלנות היא מילת מפתח.

 אמנם, העם נקעה רגלו מזיהוי עבריינים ברשת החברתית, כשבכל יום כמעט עולות תמונות של גנבי סלולארי, פורצים וכדומה, אך יש מקרים בהם העבירה פוגעת בך ברמה האישית. דיי. נמאס מנהגים שכונה. התמונה זכתה עד כה ליותר מ 60 שיתופים בשעה האחרונה וסביר שתתפשט כמו אש בשדה קוצים. תגובתו של גדי אוהד עדין לא נתקבלה, וכאמור יש לסייג את הנאמר בתמונה, שכן תמיד קיים הסיכוי שמדובר בתמונה מפוברקת או בסיפור מומצא לצורך יחסי ציבור, אך עושה רושם שלא זה המקרה. ובכל זאת, אני חייב לשאול – למה הנהג הזה נראה כל כך מבסוט? עדכונים בהמשך.

מומחה לקידום אורגני ויוצר תוכן ותיק בעולמות טכנולוגיה, צרכנות, סקירות והשוואות מוצרים, פנאי ובידור.
במידה ועלתה לכם שאלה בנוגע לתוכן שקראתם בכתבה מוזמנים לפנות אלינו למייל [email protected] ונשמח לעזור לכם.

לייק לפטריה בפייסבוק