מחקר: ישראל במקום הראשון בעולם בהתמכרות לרשתות החברתיות

כן רבותיי, זו לא הפתעה גדולה כל כך אבל הפכנו למעצמה גם בתחום המדיה החברתית. על פי מחקר חדש, המתפרסם באתר the next web, ישראל מתברגת בכבוד, במקום הראשון בעולם, בכל הנוגע לפעילות ברשתות החברתיות. וכך נכתב באתר:

“הרבה דברים עולים בראש כשחושבים על ישראל. ים המלח, דת, והסכסוך המתמשך. עכשיו ניתן להוסיף אלמנט נוסף לרשימה ‘התמכרות לרשתות החברתיות’ לאור תוצאות מחקר חדש שפורסם וקובע כי המדינה הים תיכונית היא אחת מהמשתמשות הגדולות ברשת החברתית.”.

על פי תוצאות המחקר, ישראלים בילו בממוצע בחודש או’קטובר האחרון כ 11.1 שעות בממוצע ברשתות החברתיות, מספר כמעט כפול מהממוצע העולמי העומד על 5.5 שעות. אפילו מעצמות אינטרנט כמו אנגליה וארצות הברית משתרכות מאחורי ישראל ברשימה עם 7 ו – 6.9 שעות בממוצע בהתאמה. מיד לאחר ישראל ברשימה מופיעות ארגנטינה, רוסיה וטוריה עם ממוצעים של בין 10 ל 10 וחצי שעות גלישה ברשתות החברתיות בחודש. אם אתם שואלים אותי, אני לא מבין על מה המהומה. אני שורף את כמות השעות הזאת ביום ברשתות החברתיות

המחקר המלא ממשיך ומפרט את הרגלי צריכת הרשתות החברתיות ביחס למיקום על הגלובוס, וקובע כי אירופה ואמריקה הלטינית הן היבשות הכי מכורות לרשתות החברתיות, בפער משמעותי משאר המקומות בעולם. כמובן שהרשתות החברתיות הפופולאריות משתנות גם כן בהתאם לתרבות ומיקום בעולם, כך לדוגמא, בארצות הברית רשת twitter בולטת בראש רשימת הרשתות החברתיות הפופולאריות, ואילו בישראל, זוהי כמובן פייסבוק שלא רואה ממטר אף אחת מהרשתות האחרות.

לסיכום – לא חידשנו לכם שום דבר, אנחנו רק מעמידים מראה מול הפרצוף שלכם, שמתחבא מאחורי מסך המחשב, ומאחורי פרופיל הפייסבוק שלכם. השיגו לכם חיים, ואם לא בא לכם, אתם צודקים. הרבה יותר כיף בפייסבוק.

 

לייק לפטריה בפייסבוק