לא קל להיות דיקטטור

להיות דיקטטור, יכול לפעמים, להיות עסק מאוד בודד. על כך יכול להעיד רוברט מוגאבה, שליט זימבבואה. לפעמים בין השמדת עם, רצח אזרחים תמימים והתעללות בעוברים והשבים, צריך גם אוזן קשבת וחברים לשחק איתם.

עד לפני זמן לא רב, הם היו חבורה אקסקלוסיבית של חברים טובים. שליט לוב קדאפי, סדאם חוסיין העירקי, ג’ו בותה הדרום אפריקאי והרודן האוגנדי הידוע לשימצה אידי אמין. כעת, לא נותר הרבה מהחבורה המפורסמת הזאת, ולרודן הזימבבואי, אין עם מי לאכול את ארוחת החג שלו.

למזלו, בננדוס נחלצו לעזרתו עם ארוחה לשישיה, המותאמת במיוחד בשבילו, בזמן שהוא יושב לשולחן עם הכיסאות הריקים לזכר חבריו הדיקטטורים האבודים.

הפרסומת החדשה של ננדוס מעוררת פרובוקציה גדולה ומתקבלת בעולם בדעות חלוקות. מצד אחד מדובר בסרטון ויראלי לחלוטין, מצחיק, עם פסקול כיפי, פרסומת מושלמת. מצד שני ברור שיהיו מי שיבקרו אותה ויגידו שמדובר בלעג למנהיגים, בחציית קוים אדומים וכדומה. סביר להניח שאלה שיגידו את המשפט האחרון הם תומכי המנהיגים האלה, ולנו הרי, לא ממש איכפת מהם. בקיצור, הכל בסדר, ננדוס גאונים, ואתם נהנים מאחת הפרסומות הכי מצחיקות של העת האחרונה. כל הכבוד לננדוס.



לייק לפטריה בפייסבוק