כל אחד זוכה! יועצת הנשנושים של AM:PM תעניק לכם מתנה

ברשת המינימרקטים העירוניים בעלת המחירים השערורייתיים, AM:PM, השיקו שלשום בעמוד הפייסבוק שלהם (כתבה מלאה באתר contest), אפליקציה חדשה אשר לעניות דעתי, הולכת להוסיף להם כמה וכמה ליקים טובים לעמוד. האפליקציה מלוות בדמות נשית מצוירת הנקראת “יועצת הנשנושים” , דמות חביבה, אשר מטרתה היא לקבוע איזו מתנה מתאימה לכם.

אז מה קורה שם בדיוק? לאחר שתתנו לייק בראש העמוד של AM:PM תוכלו להיכנס לאפליקציה. באפליקציה עצמה, תשאל אתכם יועצת הנשנושים של AM:PM חמש שאלות טיפשיות כדי כאילו “לאפיין” את סוג הבנאדם שאת. כמובן שלא מדובר בחידון ידע אלא שאלות אישיות לגביכם, אשר אין להן באמת משמעות בבחירת הפרס שתקבלו. לאחר שתסמנו 5 תשובות, יועצת הנשנושים תקבע באיזה פרס אתם זוכים בחינם! לא צריך לשלם שום דבר, המבצע לא מותנה בקנייה של פריטים אחרים, פשוט לגשת לסניף AM:PM ולקבל את המתנה בה זכיתם.

הפרסים לא גדולים מידי, בסה”כ מוצרים קטנים כמו פחיות XL, במבה וכו’, אבל תמיד כיף לקבל דברים בחינם בלי טיפת מאמץ. שתפו את חבריכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהמבצע, ואל תשכחו להיכנס בעצמכם ולזכות בפרס חביב. הפטריה מפרגנת לפעילויות מסוג זה ומעניקה שאפו גדול לחברים ב AM:PM.

קליק לעמוד הפייסבוק של AM:PM

קליק לתחרויות שוות נוספות ברשת – היכנסו לאתר Contest והכירו את האיש הורוד

 

לייק לפטריה בפייסבוק