יום אי החברות הלאומי – מעיפים אנשים מרשימת החברים!

בשנה שעברה הכריז ג’ימי קימל, מנחה תכנית האירוח הפופולארית, על יום אי-החברות בלאומי. שנה עברה מאז, וביום חמישי ה 17 בנובמבר, חל יום אי החברות השני במספר, אשר גם אותו קידם ג’ימי קימל בתכניתו. מה בדיוק זה אומר? על פי קימל, חצי מהעולם המערבי נמצא בפייסבוק. לאנשים יש מאות ואלפי חברים ולדבריו זה לא יתכן. קימל קורא לכולנו, ביום אי החברות, לעבור על רשימת החברים שלנו ולהעיף ממנה כל מי שאנחנו לא באמת בקשר איתו.

מדובר ביוזמה מצחיקה למדי ודיי מובנת. על אף העובדה כי אנשים רבים מגדילים את רשימת החברים לטובת עסקים, או נטוורקינג, התופעה בה אנשים שבכוונה תחילה סיימת את הקשר עמם לפני 15 שנה, חוזרים להיות חברים שלך היא מטרידה. עשו את חשבון הנפש שלכם והחליטו בעצמכם אם אתם רוצים להיות חלק מהיום הזה.

בהקשר לעניין הזה, מתפרסמים היום נתונים נחמדים לגבי הפעילות בפייסבוק. מספרים הם תמיד דבר נחמד, והסקר שופך מעט אור על אופי הפעילות שלנו בפייסבוק:

הגולש הממוצע, כך מסתבר, אינו מכיר ומעולם לא פגש לפחות 7% מרשימת החברים שלו. בנוסף מסתבר שבממוצע, רק 15% מגולשי הפייסבוק מעדכנים את הסטאטוס שלהם מדי יום. השאר פעילים יותר ברמת התגובות לפרסומים של אחרים, תגובות על תמונות ושיטוט אחר מידע מעניין.

כל הנתונים מופיעים באיור הגרפי, אתם מוזמנים להתרשם ולהחכים :)

ג’ימי קימל מסביר על יום אי-החברות:

לייק לפטריה בפייסבוק