הפרסומות החריפות של השבוע

לורפאק היא החמאה הכי טעימה במקרר. זאת יודעים כל מי שאזרו אומץ להפסיק לנסות לגרד חמאה בכוח מתוך נייר אריזה לא נוח. בלורפאק עלו בשבוע שעבר עם פרסומת מגניבה ביותר לחמאה שלהם. הקונספט המוביל הוא – לא חייבים לחתוך, למעוך, לבשל, לסחוט, לקמוץ לקלוף ולעשות את שאר הפעולות המעצבנות שצריך לעשות כשרוצים לאכול בריא. אפשר פשוט לאכול לורפאק. על פניו, עוד מסר שגרתי, אך הפרסומת עשויה בצורה כל כך מרהיבה, עם צילום יפהפה, שיר-קריינות מקורי המלווה את הסרטון, אשר ביחד יוצרים חויית פרסומת מושלמת, וגרמו לי לפחות, לראות אותה לפחות 5 פעמים ברצף תוך שאני מזמזם ולומד את המילים אט אט בע”פ.


בחברת השוקולד העולמית קאדבורי, הגיעו למליון לייקים בעמוד הפייסבוק שלהם והחליטו להודות לקהל המעריצים והלקוחות בצורת סרטון מיוחד שהפיקו במיוחד לרגל המאורע. בקאדבורי השתמשו בחפיסות שוקולד, ליתר דיוק, שלושה טונות של חפיסות שוקולד, ובאמצעותן יצרו את לוגו הלייק של פייסבוק (like). כשראיתי את הסרטון בפעם הראשונה, הלב שלי נחמץ. שלושה טונות של שוקולד היו יכולים לסדר אותי לפחות לשבועיים הקרובים, וקשה לאוהב שוקולד לראות אותם יורדים לטמיון בשביל פאקינג לייק. מחווה נחמדה, השקעה מוגזמת.


vodafone, חברת התקשורת העולמית, השיקה שירות חדש בשם red box, שירות באמצעותו ניתן להעביר בקלות תוכן כמו מספרי טלפון, הודעות, תמונות וכדומה, ממכשיר הטלפון הישן שלך למכשיר הטלפון החדש. השירות לא רע, אך הפרסומת קצת מאכזבת. הפרסומת מחזירה לחיינו שוב בפעם המי יודע כמה את יודה, ממלחמת הכוכבים, הצופה בבחור המחזיק שני מכשירים סלולאריים, ומשתמש ברד בוקס כדי להעביר נתונים. יודה, מנסה לעזור לו באמצעות הכוחות העל טבעיים שלו ומפה לשם, נגמרת הפרסומת. לא כל כך מצחיק, לא מרגש, לא כלום בעצם. במקרה הזה, בניגוד לשני הפרסומות הקודמות שהוצגו כאן, מדובר בפספוס, והתסריטאים יכלו לעשות עבודה הרבה יותר טובה, אם כבר השקיעו בשילוב יודה בפרסומת.



מרצדס השיקה דגם חדש של מכונית, אשר מעבר לכל סגולותיו, מציע חידוש מהפכני בתחום הרכב. אם בשלושים השני םהאחרונות כריות האויר הן אלו שעזרו לנו לשרוד תאונות ולמזער נזקים, הן יכולות לנוח מעט. חיישן חדש ומתוחכם המותקן בחלק הקדמי של הרכב יכול לחשב בכל רגע נתון את מידת הסכנה בהתנגשות עם הרכב הנוסע לפניכם. במידה ותסעו מהר מידי והמרחק ביניכם לבין הרכ מקדימה יהיה קטן מידי, תתריע בפניכם מערכת המכונית, בצורה ויזואלית וקולית, על הסכנה הפוטנציאלית. המערכת המתוחכמת לא רע מתחשבת במרחק ובמהירות הנסיעה של הרכב שלך ושל זה שנוסע לפניך, היא גם יודעת להתאים את עוצמת הבלימה הנדרשת במצב חירום, על פי מרחק הבלימה שנותר, ובלחיצה פתאומית על הבלמים, מווסתת את הבלימה כך שגם לרכב הנוסע מאחוריכם יהיה סיכוי גבוה ככל הניתן לבלום ולא להתנגש בכם.

כדי להשיק את הפיצ’ר החדש והמדהי םהזה, יצרו במרצדס סרטון פרסומת חזק ביותר, בו נראים אנשים נוהגים בכביש, רק ללא כלי רכב. מה קורה ששני בני אדם מתנגשים? תצטרכו לצפות בסרטון כדי לגלות. הפקה ויזואלית יפהפיה, המעבירה את המסר של הפרסומת ואת חשיבות השירות החיישן החדש בצורה מושלמת. עבודה בהחלט ראויה ונהדרת. עכשיו רק צריך למכור את הבית של ההורים ולרכוש את הדגם החדש של מרצדס – the new B-Class.


לייק לפטריה בפייסבוק