הפאשלה הגדולה של AM:PM

לפני כשבוע, פרסמנו כאן בפטריה כתבה על פעילות פייסבוק חדשה של AM:PM. במסגרת המבצע “יועצת הנשנושים של AM:PM”, הגולשים נתבקשו להיכנס ללשונית המבצע בעמוד הפייסבוק של החברה, לענות על חמש שאלות מטופשות (לא שאלות ידע, שאלות תחקיר), ולזכות במוצר כלשהו במתנה. בין הפרסים שהציעה האפליקציה: פחיות XL, שקיות במבה, ועוד מוצרים קטנים וחביבים. אין מה לומר, עד כאן הכל מצוין – גם אפליקציה נחמדה, וגם מתנה מובטחת לכל גולש שהשתמש באפליקציה.

כידוע, עם ישראל אוהב לקבל דברי םבחינם, בטח אם הם לא בצורת קופן הנחה, או מבצע אחד פלוס אחד, אלא מתנה ודאית ביד. האפליקציה הושקה ויצאה לדרך, ועשרות גולשים נכנסו וזכו. רק דבר אחד קטן ומאוד מאוד קריטי שכחו שם ב AM:PM. מעשה שהיה כך היה.

ביום ה’ האחרון הגעתי למקום עבודתי במרכז תל אביב, כשבכניסה לבניין נתקלתי במאבטח הקבוע, כשהוא נראה עצבני ועסוק בלסדר ניירות. העפתי מבט חטוף אל עבר הניירות בידיו, וגיליתי להפתעתי שמדובר בכעשרים שוברי קבלת המתנה מאפליקציית AM:PM, פחיות, במבה ועוד. פניתי אל המאבטח וזה אמר לי שהדפיס את כל אלה מהאפליקציה של AM:PM. אמרתי לו בצחוק שזו אחלה דרך לעשות קניות, אך אותו זה פחות הצחיק. מסתבר, שהוא חזר ממש באותם רגעים מסניף AM:PM הקרוב, ושם נתקל בסירוב מוחלט להעניק לו את הפרסים בהם זכה.

אז מה קרה? מסתבר שהחבר’ה של AM:PM שכחו להגביל את האפליקציה לשימוש בודד פר יוזר, וכך נוצר מצב בו אנשים הדפיסו בלי סוף קופונים, והגיעו שמחים וטובי לבב, על מנת לממש אותם בסניף AM:PM. לאחר שבחברה הבינו את גודל הטעות, החליטו להפסיק זמנית את המבצע ולא לכבד את השוברים שחילקו. במקום נוצרה מיני מהומה היות והמאבטח החביב לא היה היחיד שנקט בטקטיקת איסוף השוברים, בסופה יצאו הלקוחות מאוכזבים ללא המוצרים בהם זכו.

בעמוד הפייסבוק של AM:PM נכתב אמש בהודעה לקונית על קיר העמוד:
“ליועצת הנשנושים אזל מלאי הנשנושים! תודה לכל מי שהשתתף, מקווים שנהניתם מהנשנושים. אתם עדיין מוזמנים להיכנס ולקבל ייעוץ. בקרוב צפויות הפתעות נוספות עם היועצת! “. כמובן שבמקור, לפחות על פי התקנון, הייתה אמורה התחרות להימשך עד ה 12.1 או עד גמר המלאי. האם המלאי אכן אזל?

זו דוגמא מצויינת לאיך כוונה באמת טובה של חברת AM:PM הפכה לסאגה מטופשת, בה לקוחות רבים יצאו מאוכזבים. ועל זה נאמר – ממתוק יצא מעפאן.

 

לייק לפטריה בפייסבוק