החדשה של yes או: סוף סוף מישהו חשב על הקריאייטיב

אחרי עשרות פרסומות, מליוני שקלים, הפקות ענק, וזוג שדיים של קרן פלס, סוף סוף הצליחו להרים במקאן אריקסון, פרסומת ראויה ל- yes. עד היום חשבו בyes ובמקאן אריקסון, כי אם ישקיעו סכומי עתק וירימו הפקות עשירות, אפשר לוותר על קריאייטיב. גם הפעם, ברמת העיקרון, כל המרכיבים המבשרים על עוד פרסומת מרגיזה ומאכזבת קיימים בפרסומת הזאת. תקציב ענק – יש. הפקה יעני הוליוודית – יש. אקי אבני – יש. אבל…. והאבל הוא עצום, סוף סוף מישהו עצר לרגע לחשוב והגיע למסקנה שגם התסריט צריך להיות מוצלח, עם דיאלוגים שנונים ומצחיקים, ועם רעיון טוב שיעביר את המסר.

אז כדי למכור לכם את הסטרימר החדש שלהם, גייסו ב yes את אקי אבני, סוף סוף בתפקיד הוליוודי גדול כפי שהוא טוען, שתלו אותו בשדה קרב, והכניסו לעולם המלחמה אלמנטים מעולם המחשבים בו אנשים רואים את הסצינות האלו בדיוק, תוך שפרסומות מציצות להם מכל מקום, צ’אטים בפייסבוק נפתחים, והבאפרינג משגע את השכל. הוגי הפרסומת, הצליחו לגרום  לצופה להגיד – וואלה, זה באמת משגע את השכל, ולהקשיב לרגע, לפיתרון אותו יס מנסה להציע.

אין מילים בפי כדי לתאר את שמחתי מכך שנפטרנו (ככל הנראה) מהפרסומות המוסיקליות המגה מרגיזות של יס, ויותר מכך, שגם עניין קרן פלס נגנז ולא הופך להיות ריטואל קבוע. כל הכבוד מקאן, כל הכבוד yes. ברור לי שמדובר ברומן חד פעמי בננו, סוג של סטוץ, עד הפרסומת הבאה הרעה שלכם, אבל בינתיים, הפטרייה מפרגנת בגדול. יופי של פרסומת.



לייק לפטריה בפייסבוק