החברה זרקה אתכם? אתר חדש מאפשר לכם למכור כל מה שקשור לפרידה

מערכות יחסים ארוכות שמגיעות לסיום, זה אף פעם לא כיף. פרידה היא עסק מסריח, המשאיר אותנו עם ערימות של זכרונות וגם, ערימות של חפצים, בגדים, מתנות וכו’, אשר לעולם לא נרצה לראות עוד. בד”כ הפתרון ההגיוני הוא להחזיר אותם לבן בת הזוג, או לקבור אותם עמוק עמוק באיזה ארון, או בארגז המצעים שמתחת למיטה.

אתר חדש, בשם המבריק “never liked it anyway” , מציע פיתרון יצירתי לכל החפצים האלו. האתר החדש אשר עלה לאויר ממש לא מזמן ועוד נמצא בחיתוליו, מציע לגולשים למכור ולקנות חפצים שמקורה בפרידה כואבת. כל חפץ המוצג באתר מגיע עם סיפור, לרוב מרגש עד בכייני, וגם עם מידע לגבי השלב במערכת היחסים בו התקבל או נקנה. כמובן, בהתאם לעובדה כי מדובר בחפצים יד שניה, המחירים זולים במיוחד, וניתן להשיג מיני מציאות כאלה ואחרות באתר.

בין המוצרים היותר מצחיקים שמצאתי במהלך שיטוטי באתר החדש הם : מעיל קורדורוי במחיר מציאה, בית לציפורים בנמכר בכ 2000 דולר (המוכר מציין במודעה כי חברה שלו כנראה לא ידעה שיש לו פוביה מטורפת מציפורים), שמלות כלה ועוד.

בשלב זה קשה לקבוע האם האתר הזה יצליח למשוך אליו את המוני העולם, אך הרעיון לכשעצמו הוא משעשע ביותר, ויש לו פוטנציאל לא רע בכלל להפוך לסוג של ebay לשבורי לב. בינתיים, אתם מוזמנים להיכנס לאתר, להתרשם מהסחורה, ולחפש מתחת למיטה שלכם, כי אולי תמצאו שם גודיז שתוכלו להעלות לאתר ולמכור במחיר מופקע.

קליק לכניסה לאתר.

לייק לפטריה בפייסבוק