הדרך המצחיקה לבצע החייאה

אם אתם כרגע עומדים למות, סביר להניח שהדבר האחרון שאתם רוצים הוא לשמוע מחרוזת שירי בי ג’יס. קמפיין בריטי חדש ללימוד CPR (החייאה), חולק על דעת המערכת ומפגיז בסרט פרסומת מצחיק ביותר, לעידוד המודעות לחשיבותה של החייאה במצים בהם היא נדרשת.

לרוב עמותות הרוצות לקדם מטרה מסוג זה בוחרות לנסות להרתיע את הציבור עם כל מיני סרטונים מפחידים מידי, או רציניים מדי. בארגון hart foundation הבריטי, הבינו שאפשר לקחת את החיים קצת יותר בקלות, ולהפוך אפילו קמפיין ללימוד החייאה, לדבר מצחיק, שידברו עליו, ובסופו של דבר גם יבינו אותו כראוי.

לקמפיין גויס ויני ג’ונס, שקחן כדורגל בריטי לשעבר, ששיחק במגוון קבוצות בפרמייר ליג, וכיום הוא שחקן קולנוע. ג’ונס, בעל חזות מאפיונרית משהו, קיבלת תפקיד שפשוט נתפר למידותיו. בתור מאפיונר המגובה בשלושה עוזרים, הוא מדגים מה עושים במצב בו משהו משתבש, ובנאדם שלא אמור היה למות, לוקה בליבו. ברקע מתנגן באירוניה השיר staying alive של הבי ג’יז, ומשם תצטרכו לעקוב בעצמכם.

מדובר בקמפיין מוצלח במיוחד, אני בטוח שתצחקו לפחות פעם אחת במהלך הסרטון, והבונוס הוא שתלמדו כיצד יש לבצע החייאה בצורה נכונה, עד שמגיעים כוחות ההצלה המוסמכים. אחלה יוזמה, קמפיין מגניב ומצויין של סוכנות הפרסום הבריטית grey.


לייק לפטריה בפייסבוק