האיש השמן עם המצנח, ששתה יותר מידי ייגרמייסטר

חברת הפרסום Wenneker TV קיבלה את הזכות הגדולה, לפרסם את חברת המשקאות הגרמנית המוכרת לכולנו “ייגרמייסטר”. בחברה לא ידעו את נפשם מרוב אושר, כי הרי מדובר בקמפיין גדול מאוד, כנראה הגדול ביותר שהיה לחברה עד כה. על מנת לחגוג את המאורע ולהודיע לעולם על המהלך העתיד להתרחש בזמן הקרוב, החליטו שם, לעשות מהלך מבריק.

אתר fivver האמריקאי, הוא אתר ששמו כבר הולך לפניו. אם אתם לא מכירים, מדובר באתר בו אנשים מציעים שירותים שונים ומשונים תמורת חמישה דולר בלבד. שירותים מצחיקים במיוחד שתוכלו למצוא שם: אפרד מהחברה שלך בשיחת טלפון, תמורת חמישה דולר, אשיר יודל במשך 10 דקות ואצלם את זה בוידאו תמורת חמישה דולר, אשתול לינקים לאתר שלך ב 500 אתרים שונים תמורת חמישה דולר ועוד שירותים רבים וטובים, חלקם דבילים לחלוטין, חלקם מוצלחים ביותר.

בחזרה לעניין, על מנת להודיע לעולם על העיסקה החדשעה והמוצלחת, שילמו בחברת Wenneker TV חמישה דולרים, לבחור שמנמן, שמוכן לפרסם כל דבר תוך שהוא צונח באויר, תמורת חמישה דולר, דרך אתר פייבר כמובן. התוצאה היא וידאו משעשע למדי, בו הודיעה החברה לראשונה על שיתוף הפעולה הממשמש ובא עם חברת ייגרמייסטר.

הבחור עם המצנח מכנה את שירותיו באתר פייבר כך: ‘Cheesy fat guy skydiving video’, וגם אתם תוכלו לשכור את שירותיו תמורת חמישה דולר. מנהל חברת הפרסום היה כל כך מרוצה מהתוצאה, שהודיע שמעתה, כל מהלכי הפרסום החדשים של החברה יפורסמו תחת מותג האיש השמנמן. הזוי, אך אמיתי. בקרוב הפרסומת לייגרמייסטר.


לייק לפטריה בפייסבוק