בן 10 פיתח אפליקציה המכה את ג’סטין ביבר

ילד חביב בן 10, שם לב למגמה בולטת בבית הספר שלו – שנאה כלפי ג’סטין ביבר. במחשבה שיווקית גאונית, החליט הילד, תומאס סוארז שמו, לפתח אפליקציית אייפון בה ניתן להכות את ג’סטין ביבר. הרעיון נשמע אלים יותר ממה שהוא בפועל. באפליקצייה, הנקראת “bustin jibber”, הפרצוף של ביבר מופיע על המסך ומחליף מיקום כל חמישית שניה. השחקן מתבקש לנסות להכות את פרצופו לפני שנעלם. המשחק מיועד לשחקן בודד, או שני שחקנים וניתן אפילו לשחק בו ברשת מול שחקנים אחרים, תוך כדי צ’אט קולי. ואת כל זה עשה ילד בן 10. מיותר לציין כי זו לא האפליקציה הראשונה שהוא מפתח.

בוידאו תוכלו לצפות בפרזנטציה קצרה של תומאס סוארז בכנס של חברת TEDx, בו הוא מסביר כיצד פיתח את האפליקציה ובנוסף על המחסומים הקיימים כיום בפני ילדים שרוצים ללמוד פיתוח. סוארז מדבר על ההשראה מסטיב ג’ובס ועל אפליקציית האייפון שעזרה לו להיכנס לתחום. סוארז הוא פשוט ילד מדהים. הוא חכם, מתבטא בבהירות ומתנהג כאילו מעביר פרזנטציות במשך שנים. הקהל כמובן מתלהב בהתאם. לאחר ההצלחה של האפליקציה שלו, הקים סוארז חברה הנקראת CarrotCorp, והוא עתיד לפתח אפליקציות נוספות בשיתוף חברות שהחליטו להשקיע בו. בנוסף מנסה סוארז להריץ תכנית בבית הספר שתעזור לילדים בגילו להתחיל ללמוד את נושא פיתוח אפליקציות ותכנות. אין ספק מדובר בילד גאון.

סביר להניח, שכמה שנים מהיום, תומאס סוארז יהיה שם דבר בעולם הטכנולוגיה. קל להתלהב מילדים המביעים חכמה או אינטיליגנציה גבוהה מהרגיל, אך במקרה הזה אין ספק שמדובר במשהו יוצא דופן. סטיב ג’ובס יכול לנוח על משכבו בשלום. יש יורש. קליק לאפליקציה.




קליק לעוד אפליקציות מגניבות

לייק לפטריה בפייסבוק