אלכס עוזב את סוכן הביטוח

כשאלכס מכריז שהוא עוזב את סוכן הביטוח שלו בפרסומת החדשה של 9000000 יש לזה משמעות גם בין השורות. אלכס, כוכב לרגע, ניצל את העובדה ש”היפה והחנון 2″ הפכה להיות “המופע של אלכס”, וקיבל קמפיין לחברת הביטוח. אך אלכס כמו אלכס, לא מבין כלל שהבדיחה היא על חשבונו. ברגע שתיגמר התכנית ואלכס יעזוב את סוכנות הביטוח שלו – הפקת היפה והחנון, הוא ישאר ברשות עצמו, ושם לא צפוי לו עתיד מזהיר. הוא כנראה יחזור לאלמוניות שלו, לבנות שלא מסתכלות לכיוון שלו, ובאופן כללי, למאה ה 19 ממנה נשלף ע”י ההפקה. בינתיים הוא מנצל את הרגע וסופר דקות מסך ותהילה עד לחזרה למצב המוצא.

בפרסומת של אדלר-חומסקי&ורשבסקי, הצליחו למרות הכוכבות הרגעית של אלכס לבזבז את כל פוטנציאל הצחוק שבו. הרי כל ה”קסם” של אלכס הוא בהיותו אלכס. ברגע שנכנס תסריט לתמונה, ואלכס מנסה לעשות צחוקים על חשבון סוכן הביטוח שלו, ההפקה כולה יורה לעצמה ברגל. התוצאה: פרסומת לא ממש משעשעת, לא ממש מובנת, לא ממש אמינה, ולא ממש פרסומת.

הסרטונים הקודמים בסדרת 9000000 דרכים לעזוב את סוכן הביטוח היו מוצלחות מאוד, וחבל שהקמפיין הזה קיבל תפנית מרגיזה בדמות סלב סוג ג’. גם בארץ נהדרת הבינו מהר מאוד שהחיקוי של אלכס לא יכול להמשיך להתקיים, כי אין בו טיפת תוכן. בסופו של דבר גם הקהל יבין זאת.

                   

דירוג הפטריה:

לייק לפטריה בפייסבוק