איזה אחלה עולם – הפרסומות השוות של השבוע מהעולם

מה הקשר בין קובי בראיינט, סריגתת סוודרים, וסוכריות? לכאורה, ממש אין. בפועל – גם ממש אין. קבלו את הפרסומות הכי שוות של השבוע מרחבי העולם.

קובי בראיינט מחלטר בזמנו הפנוי בפרסומות לנעליי החלל שלו, בחסות נייק כמובן. במעין פרזנטציה מצחיקה קובי מציג את הגורם האמיתי שיכול להביא אתכם להצלחה, הנעליים שלו כמובן. בקהל יושבים מפורסמים למיניהם, ביניהם גם קאניה ווסט ושואלים את קובי שאלות. הפרסומת כולה היא כמובן מלאת הומור וציניות, כולל המשפט האחרון והמצחיק של קובי. בשלושה ימים זכתה הפרסומת לכמעט חצי מליון צפיות, וכמובן היד עוד נטויה.




פרסומת חדשה לאולד ספייס, הבושם/דאודורנט ששיגע את העולם בשנה וחצי האחרונות עם עשרות פרסומות ויראליות מצחיקות . הפעם חוזר לפרונט טריי קרו, עם פרסומת שתפוצץ לכם את המח לריח החדש blown mind. כרגיל, במקרים של אולד ספייס אין צורך להרחיב במילים, טוב מראה עיניים.



מקדונלדס השיקה לא מזמן קמפיין מעט הזוי, לארוחות הבוקר שלה. למי שלא בעניינים, ארוחות הבוקר של מקדונלדס במדינות העולם הגדול מחוץ לישראל ובמיוחד בארצות הברית הן להיט גדול. בארץ עניין ארוחות הבוקר אף פעם לא תפס. המותג הרשמי של ארוחות הבוקר במקדולנדס הוא egg mcmuffin שהוא מעין מאפה מתוק עם ביצה, אחלה דרך לפתוח את הבוקר, לפחות על פי מקדונלדס. עד כאן, הכל שגרתי. מקדונלדס בחרה בפרסומת שלה לנסות וליצור קאצ’ פרייז חדש, ולהעניק לביטוי egg mcmuffin משמעות מילונית חדשה: הדבר הכי טוב, בכל הקשר כלשהו. למשל: היה לי egg mcmuffin של יום. כמובן שבאנגלית זה נשמע טוב יותר, ולמרבה ההפתעה הביטוי הזה הצליח לתפוס חזק ברשת, הוזכר באלפי טוויטים ופוסטים בפייסבוק ואט אט הופך, עד כמה שזה מטופש לביטוי שגור.



אין ספק שהשנה החורף קר במיוחד. לכוכב הפרסומת הבאה, החורף כאן הוא משחק ילדים. פרסומת הולנדית חדשה למותג לבוש בשם BRRR, מציגה פרסומת מורבידית ומלחיצה במיוחד לסוודרים ומוצרי החורף שלה. לצורך הפרסומת נבחר שחקן מוכר מאוד בהולנד בשם רנה ואן הולט, והוא מגלם אישה מבוגרת, המנסה לשרוד את החורף על ידי שוד מזויין של צמר מהכבשה שלה, ומכירתו לגורמים עויינים תמורת מפזר חום. אני כמובן משקר, ולא זו עלילת הפרסומת, אבל לאחר שתצפו בה, תדעו שהתסריט שהצעתי הוא לא פחות מופרך מהתסריט שנבחר במקור.


לייק לפטריה בפייסבוק