אחרי שסיימנו עם הבולבול, עוברים לקוסקוס

יש מי שניזון מרסיסים. בפוליטיקה למשל, קורים מקרים רבים בהם יש סערה פוליטית כזו או אחרת, ותמיד יהיו שם חברי הכנסת שאוהבים לנצל כותרות גדולות על מנת להשמיע קולם ולקשקש . יש אנשים שאוהבים לקחת קרדיט על יוזמות של אנשים אחרים (סתיו שפיר). יש סתם אנשים שרואים מצלמה של חדשות ערוץ 2 או 10 ונעמדים מאחורי הכתב כדי לספוג כמה שניות של תהילת טלויזיה חסרת משמעות.

גם בעולם הפרסום, יש מי זניזון מבאזים של אחרים. כך, מספר ימים אחרי קמפיין הבולבולים המטורף ואחרי חשיפת העומדים מאחורי הקמפיין, הגיח לו לרשת סרטון חדש בעל אותו קונספט, אם כי הפעם מהזוית הנשית. הכירו את הקוסקוס. צפיתי בסרטון הזה כבר לפני מספר ימים והתלבטתי האם הוא ראוי לפרסום באתר, היות והוא רוכב על גל הצלחה של סרטון אחר, ומנצל את הבאז שלו למטרות אחרות לגמרי עם אפס מאמץ. הסרטון ממש לא מצחיק כמו קודמו, ואפשר לומר שמלבד 5 השניות הראשונות של הסרטון, בו יש פאנץ’ אחד די מוצלח, השאר דיי רקוב.

סרטון הקוסקוס, מסביר לכם על… אתם יודעים על מה, כשבסוף הסרטון אתם מתבקשים, בדיוק כמו בסרטון הראשון, להיכנס לאתר בשם קוסקוס.קום.  בניגוד לקמפיין הבולבולים, כאן אף אחד לא מסתיר מכם את האמת 0גם אם זה היה למשך 10 דקות בערך), ומלכתחילה נכתב באתר כי מטרת “אוהבי אכילת הקוסקוס בישראל”, היא לקדם את הקוסקוס. הסרטון והאתר הינם בסה”כ פעולת יח”צ ליריד הקוסקוס המתקיים בכל ערב בכיכר דיזנגוף בתל אביב ומאחד את כל חובבי הקוסקוס תחת קורת גג אחת. אין לי מושג אם מדובר במשהו רציני, או בדיחה רעה, אך כך או כך מדובר במהלך דיי כושל וחובבני ביחד לקמפיין הבולבולים.


לייק לפטריה בפייסבוק