תגיד, תגידי, כבר עברת להיברידי? מזרחי טפחות – סרטון ההמשך

דביר בנדק ואלון זמק, צמד הפרזנטורים של מזרחי טפחות, חוזרים אלינו הערב בגדול, עם סרטון ההמשך ל”בדד”, סרטון הטיזר הקודם, כחלק מקמפיין הבנקאות ההיברידית החדש של מזרחי-טפחות. בפרסומת הקודמת הכרנו את גידי, לקוח מתוסכל של אחד הבנקים האחרים, אשר הוא ורבים כמותו מרגישים בדד היות ואינם מצליחים לתקשר בצורה ראוי העם הבנקים שלהם.

בסרטון הפרסומת החדש, מגיעים בנדק וזמק אל מתחת לביתו של גידי, בשעת בוקר מוקדמת ומתחילים לשיר ולעודד אותו להצטרף למזרחי טפחות, על פי הלחן המוכר של הקלאסיקה הידועה “גידי”  של שרון ליפשיץ. הסיטואציה מאוד מזכירה לי מערכון ישן של החמישיה הקאמרית, אך אני לא יודע אם זו הייתה הכוונה. סך הכל מדובר בסצינה מאוד שכיחה, של נגינת סרנדה מתחת לחלונה של אהובה, או במקרה הזה, סרנדה מול חלונו של הלקוח.

הרעיון חמוד, אבל חרוש מעט, והאמת שמעט התאכזבתי מסרטון ההמשך. לא שהיו לי ציפיות גבוהות מידי מסרטון שאמור למכור לי בנקאות היברידית, ובכל זאת, ציפיתי לקצת יותר יצירתיות. כל מי שמאוהב בדביר בנדק, ויש המון גברים ונשים כאלה, ייהנה מהפרסומת הזאת. מי שמחפש קצת יצירתיות או חדשנות, ימצא אותה כנראה בסניף מזרחי טפחות הקרוב לביתו, אך לא בסרטון הפרסומת.

מעבר לקונספט הכללי של הפרסומת חייבים להתעכב רגע נוסף על הסלוגן המופיע בסוף הפרסומת. הסלוגן המלווה את הקמפיין יהיה “תגיד, תגידי, כבר עברת להיברידי?”. דמיינו לכם שולחן ישיבות בו יושבים מיטב המוחות האמונים על המצאת הסלוגן המנצח. דמיינו לכם את אחד מהם מציע את המשפט הזה. האם אתם באמת חושבים שנרשמה מסביב לשולחן התלהבות חסרת מעצורים? לי נראה, שהמילה היברידית, היא בעייתית בכל הקשור לחרוזים, ובסופו של דבר נעשתה פה פשרה דיי בינונית.

ואם אתם בכל זאת שואלים, אז בנקאו תהיברידית זה… המ… כנסו לאתר של מזרחי טפחות ותנסו לפענח בעצמכם.

ראובני פרידן, מזרחי טפחות, קמפיין “בדד”. 


לייק לפטריה בפייסבוק