שיא העצלנות: המכונה המופלאה שתהפוך עבורכם דף בעיתון

ג’וזף הרשר הוא טיפוס סטנדרטי עמו כולנו, וכמו כולנו גם לו יש סטייה כלשהי. הרשר אוהב לבנות מכונות מורכבות ככל הניתן, בסגנון משחק המחשב “המכונה המופלאה” של שנות התשעים, אשר מבצעות בסופו של דבר פעולה סתמית וטיפשית לחלוטין שיכלנו לבצע לבד בשניה.

בסרטון שלפניכם, מוצגת יצירתו האחרונה של הרשר. מכונה שבסופו של תהליך ארוך, מצחיק ומייגע, הופכת עבורו את העמוד בעיתון, מבלי שהוא מזיז אפילו אצבע ביד. הסרטון מצחיק ביותר, ורצף הפעולות המצחיקות המובילות לפעולת הפיכת הדף הן הזויות ומגניבות כאחד.

לא, ג’וזף הוא לא כזה עצלן, הוא בסה”כ אוהב להשתעשע וטוען שכל נושא המיחזור וחסכון באנרגיה גרמו לו לבלבול, ובסופו של דבר הוא בחר לחסוך באנרגיה וזו אכן דרך מצויינת (תלוי את מי שואלים) לשמר את האנרגיה (ולבזבז הרבה יותר במקומה) של הפעולה הפשוטה הזו. צפו בסרטון, ולאחר מכן אם תרצו, בראיון עם ג’וזף, וסוג של סרטון מאחורי הקלעים. נכון לעכשיו הסרטון עומד על כמעט 400 אלף צפיות, וסביר שאלה ילכו ויתפחו. הניו יורק טיימס הגדיל לעשות, ויצר עבורכם עמוד מיוחד בו אתם יכולים לקבל הסבר מדוייק על כל הפעולות שבוצעו בקליפ עד להפיכת נייר העיתון. אין ספק, מהומה על לא מאומה, אבל בשביל סרטונים מצחיקים כאלה, המציאו את יוטיוב.

 

לייק לפטריה בפייסבוק