ויארלי: שיט שאנשים אומרים

זוכרים את “שיט שבנות אומרות”? בטוח שכן. אי אפשר לשכוח את יצירת המופת שהועלתה לרשת לפני כחודש, ובה מוצגות אמרות קלאסיות של בחורות על ידי שחקן ממין זכר. במקור, “שיט שבנות אומרות” הוא חשבון טוויטר עליו אחראים צמד קנדים העונים לשמות קייל המפרי וגריידון שפרד, אליו העלו השניים שלל אמרות מצחיקות שנשים אומרות. חשבון הטוויטר המצליח גרר אחריו כמעט 700,000 עוקבים, והפך לאחד מחשבונות הטוויטר האהובים והפופולארים.

הסרטון הראשון בסדרה, רק הגביר את הפופולאריות של “שיט שבנות אומרות”, הפך תוך ימים ספורים לקאלט ברשת ומאז יצאו עוד שני פרקים נוספים בסדרת המופת הזאת (השניים האחרים חלשים יותר).

אולם, התופעה הזאת ממש לא נעצרה כאן. מאז יצא הסרטון הראשון, הועלו לרשת עשרות סרטונים המושפעים מהסרטון המקורי, ונותנים לנו כל אחד, לקט ממגוון משפטים שאנשים בעלי סטראוטיפים שונים ומשונים מהאוכלוסיה אומרים.

בין המציאות המצחיקות יותר שניתן למצוא ברשת הוא סרטון המופת “שיט שנזירים אומרים”, “שיט שנשים לבנות אומרות לנשים שחורות”, וכמובן, הסרטון המתבקש ביותר “שיט שגברי םאומרים”.

הפטריה מרכזת עבורכם את עשרת הסרטונים הכי מצחיקים בסדרת “שיט שאנשים אומרים”, וכמובן, אי אפשר בלי הסרטון המקורית שהתחיל את כל המהומה. אזהרה: זה הולך להיות מצחיק, כדאי שתהיו במצב רוח טוב.


שיט שבנות אומרות חלק 1


שיט שגברים אומרים


שיט שנזירים אומרים


שיט שנשים לבנות אומרות לנשים שחורות


שיט שצמחוניים אומרים


שיט שאסייתיות אומרות


שיט שנשים שחורות אומרות


שיט שבנות אומרות חלק 2


שיט שיוגיסטים אומרים


שיט שבנות אומרות חלק 3

לייק לפטריה בפייסבוק