החברה החדשה לפרסום באמצעות חתולים

תופעת החתולים ברשת אינה מובנת לגמרי. הרי מאז ומעולם נעו חתולים בעיני בני האדם, על הגבול הדק בין שנאה תהומית ל”וואי איזה גור חתולים חמוד”. בשנים האחרונות, עם פרוץ עידן השיתופיות ברשת, עולים לאויר העולם אלפי סרטונים בכל שעה. איכשהו, הסרטונים הויראליים ביותר, הם בכיכובם של חתולים.

מה גורם לנו כל כך לאהוב סרטונים בכיכובם של חתולים? למה אנחנו כל כך נהנים לאהוב ולגדל כלבים ביום יום, אך לבגוד בהם באופן מובהק בכל הנוגע לסרטוני יוטיוב ופייסבוק? ובכן, התשובה ההגיונית ביותר, היא שאנחנו מעדיפים את החתולים שלנו מתרסקים, נופלים, מנגנים, צוחקים, מפתיעים, הרחק מאיתנו על מסך המחשב ולא על הספה בסלון. סקרנותם של החתולים גורמת להם לעשות שטויות וכשאלה נתפסות בעין המצלמה, אנחנו חוגגים. אנחנו לא צוחקים איתם, אנחנו צוחקים עליהם.

חברת פרסום בשם John st, החליטה להקים מחלקה מיוחדת לפרסום באמצעות חתולים. סרטון הקידום עבור שירות הפרסום באמצעות חתולים, הוא מצחיק ביותר, וכמובן שמדובר בסרטון היתולי במכוון. הביקורת עלינו, כצופים, צועקת מבין השורות, במיוחד לאור הציטוט המצחיק “אנשים לא רוצים יותר פרסום, הם רוצים סרטוני חתולים”. לתחום החדש שהמציאה החברה יש גם שם – catvertising. אחלה קופי.

פרסום הוידאו הזה עלך ידי חברת הפרסום הוא מהלך מבריק, החושף את חברת הפרסום הזאת לעולם, ובצורה אקסיומית ומשעשעת, הסרטון בכיכובם של חתולים כמובן, הפך להיות להיט ויראלי. אין כמו לצאת נגד תופעה על ידי שימוש בתופעה עצמה.  תהנו מהסרטון, והפיצו לחתולים בשכונה.


לייק לפטריה בפייסבוק